Generalna większość współczesnych samochodów z silnikiem Diesla korzysta z systemu Common Rail. Jego wyróżnikiem na tle innych układów zasilania jednostek wysokoprężnych jest wspólna szyna wtryskowa. Już w latach 90. wyparła ona klasyczną pompę wtryskową. Pompa wysokiego ciśnienia jest bardzo ważnym elementem systemu Common Rail. Jest ona odpowiedzialna za generowanie ciśnienia, które powoduje samozapłon mieszanki paliwowej. Pompa ta generuje w układzie ciśnienie o wartości nawet 2000 barów. Awaria pompy wysokiego ciśnienia może dawać podobne objawy do innych uszkodzonych podzespołów układu, dlatego decyzję o jej wymianie trzeba podejmować mając 100% pewność, że to właśnie ona jest odpowiedzialna za problemy. Objawami awarii pompy mogą być np.: drastyczne zwiększenie zużycia paliwa, gaśnięcie pojazdu na niskich obrotach, a czasami nawet gaśnięcie i niska moc przy wciśnięty pedale gazu. Trzeba pamiętać, że diagnostyka pompy wysokiego ciśnienia jest skomplikowana i nie da się jej przeprowadzić „na oko”, bez wymontowania i dokładnego sprawdzenia.
194 produktów
Wybierz auto
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na piątek, 26 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia