🔥 Kod BLACK30 = 30 zł rabatu na wszystko przy zakupach od 299 zł! 🔥
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Brak danych o pasujących pojazdach
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Czujnik zużycia klocków TRW GIC243 jest elementem ostrzegającym o zbliżającym się momencie wymiany klocków hamulcowych. Czujnik monitoruje stan okładzin ciernych i gdy ich grubość zbliża się do granicznego punktu bezpieczeństwa, wysyła sygnał do jednostki centralnej. Komputer pokładowy aktywuje wówczas na desce rozdzielczej komunikat o konieczności zmiany klocków na nowe. Aby zachować dokładność pracy czujników, należy wymieniać je razem z klockami. Trudne warunki pracy sprawiają jednak, że czujniki mogą ulec uszkodzeniu, zanim klocki hamulcowe ulegną zużyciu. Wówczas na desce rozdzielczej może widnieć informacja o konieczności ich wymiany, pomimo zachowania bezpiecznej grubości okładziny ciernej. Źródłem awarii może być korozja przedostająca się do połączeń elektrycznych, wskutek nieprawidłowego montażu czujników. Zmieniająca się temperatura, wycieki płynów oraz chemia stosowana na drogach zimą, mogą doprowadzić do pęknięcia plastikowych elementów czujnika. Naruszone mogą zostać także przewody zasilające, co również uniemożliwi sprawną pracę czujników.
Czujnik zużycia klocków TRW GIC243 to artykuł o numerze TRWGIC243. Do produktu został przypisany kod EAN 3322937889853. Długość złącza ostrzegawczego wynosi 300 mm.
Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.
Brak danych o pasujących pojazdach