Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca METZGER 6250013

Indeks: 6250013
  • Zacisk hamulca METZGER 6250013
  • Zacisk hamulca METZGER 6250013
  • Zacisk hamulca METZGER 6250013

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET6250013
EAN:
4250032721091
Strona zabudowy
oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów
6250014

Zacisk hamulca METZGER 6250013 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W efekcie powstaje między nimi tarcie niezbędne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca METZGER 6250013 to artykuł o numerze MET6250013. Kod EAN przypisany do produktu to 4250032721091.

Opis producenta:
Firma Metzger jest stosunkowo młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.