Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca METZGER 6250085

Indeks: 6250085
  • Zacisk hamulca METZGER 6250085
  • Zacisk hamulca METZGER 6250085

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET6250085
EAN:
4250032721817
Strona zabudowy
Oś tylna strona lewa
parzyste numery artykułów
6250086

Zacisk hamulca METZGER 6250085 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W efekcie powstaje między nimi tarcie potrzebne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca METZGER 6250085 to artykuł o numerze MET6250085. Kod EAN przypisany do produktu to 4250032721817.

Opis producenta:

Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją zwłaszcza części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysko oraz szeregu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na wyposażenie oryginalne. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt imitujący realne warunki eksploatacji, więc można na nich polegać w każdej sytuacji.