🔥 -7% na klocki i tarcze hamulcowe! Kod: HAMULCE7

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca METZGER 6250216

Indeks: 6250216
  • Zacisk hamulca METZGER 6250216
  • Zacisk hamulca METZGER 6250216
  • Zacisk hamulca METZGER 6250216

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET6250216
EAN:
4250032723125
Strona zabudowy
os przednia, z prawej
parzyste numery artykułów
6250215

Zacisk hamulca METZGER 6250216 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W rezultacie powstaje między nimi tarcie niezbędne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca METZGER 6250216 to artykuł o numerze MET6250216. Kod EAN przypisany do produktu to 4250032723125.

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się produkcją części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu zapleczu technologicznemu produkcja części Metzger spełnia wymagające kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na wyposażenie oryginalne. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.