Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHN588E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHN588E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
438,78 zł
Darmowa dostawa
Dostępny, Dostawa na poniedziałek, 12 grudnia
499,10 zł

Dostępność

Ostatnie sztuki
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W rezultacie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHN588E to artykuł o numerze 0429BHN588E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937550142. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHN588E
EAN: 3322937550142
Przestrzegaj danych technicznych 1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 1
parzyste numery artykułów BHN587E
średnica 1 [mm] 40
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE

Opis producenta:

Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.