18 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAL700095
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80149
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04216148990038
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB107538
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA33102487
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830264
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TS10340
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEL6PT009309271
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042240928381
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040128381
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80039
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451WS3149
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873264
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03540281002209
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FIAT DUCATO III kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FIAT DUCATO III nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FIAT DUCATO III są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.