Zwrot towaru
Kupiona część nie pasuje do Twojego samochodu? Skorzystaj z prawa zwrotu!
DELER.PL wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferuje możliwość zwrotu aż do 21 dni.
Warunki skorzystania z wydłużonego czasu zwrotu są następujące:
-
Towar nie może być montowany, ani używany.
-
Jeżeli produkt występował w zestawie, musi zostać zwrócony w pełnym komplecie, niekompletne zwroty nie będą akceptowane.
-
Jeżeli towar posiadał oryginalne opakowanie, musi zostać w nim zwrócony. Opakowanie nie może być zniszczone, oklejone taśmą, dodatkowymi etykietami (np. listami przewozowymi), pomazane. Opakowanie stanowi integralny zestaw wraz z zakupionym towarem.
-
Sugerujemy zapakowanie przesyłki w dodatkowy karton lub owinięcie jej folią. Należy zwrócić uwagę, aby towar nie przemieszczał się w opakowaniu i został odpowiednio zabezpieczony przy użyciu dodatkowych wypełniaczy (np. folia bąbelkowa), tak aby nie został uszkodzony w transporcie.
-
Do zwracanej części dobrze jest dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać tutaj. Zabieg ten znacznie przyspieszy cały proces zwrotu.
-
Po upływie 21 dni od daty zakupu zwroty nie będą akceptowane.
Po otrzymaniu zwracanego towaru, nasi pracownicy zweryfikują stan i kompletność zgłoszonego zwrotu. Niezwłocznie po tej procedurze dokumentacja trafi do biura, gdzie powstanie korekta oraz zostanie zlecony zwrot środków na wskazane przez klienta konto.
Adres na jaki należy wysłać zwracany lub reklamowany towar:
Magazyn ENiS sp. z o.o. sp.k.
Cementowa 10, Brama 1-9
31-983 Kraków
Koszt przesyłki za zwrot towaru pokrywa zwracający.
Powyżej opisany - przedłużony do 21 dni - czas zwrotu nie wyłącza i nie ogranicza ustawowego prawa konsumenta do dostąpienia od umowy.