24 produktów
Wybierz auto
Nr art: ASH003M949
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3109S
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV3C952
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR220461A
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG3990300900
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC111461
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR220498
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC110809
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC111912
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC113445
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC113937
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S3062
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS5223
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S5026
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3195S
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S3109VALEO
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S5102
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S5020
Dostawa na środę, 3 lipca
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu HYUNDAI H-1 I. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie HYUNDAI H-1 I powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu HYUNDAI H-1 I jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie HYUNDAI H-1 I mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.