🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWF205

Indeks: BWF205
  • Cylinderek TRW BWF205
  • Cylinderek TRW BWF205
50,88 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 28 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWF205
EAN:
3322937014668
średnica [mm]
20.6
Materiał
Aluminium
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
NISSAN

Cylinderek TRW BWF205 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wewnętrzną powierzchnię bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co przesuwa powierzchnie cylinderka. Ruch przekazywany jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje spadek prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do wyhamowania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii poprzez kontakt z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co znacząco utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również miejscem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWF205 to artykuł z numerem TRWBWF205. Do produktu przypisano kod EAN 3322937014668. Średnica cylinderka wynosi 20.6 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Aluminium.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.