🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020

Indeks: 8820 29020
  • Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020
  • Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020
  • Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020
467,91 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 13 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0403882029020
EAN:
5710476260895
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020 - opis produktu:

Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020 reguluje dopływ powietrza do silnika w trakcie jazdy. Po naciśnięciu na pedał gazu przepustnica otwiera swoje klapki, pozwalając wprowadzić do układu dolotowego więcej powietrza. Awaria przepustnicy utrudnia pracę silnika, powodując falowanie obrotów na biegu jałowym. Objawem uszkodzenia przepustnicy może być również gaśnięcie jednostki podczas hamowania oraz problemy z uruchomieniem samochodu.

Korpus przepustnicy TRISCAN 8820 29020 to artykuł o numerze 0403882029020. Produkt przypisano do kodu EAN 5710476260895.   

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.