Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Napinacz paska rozrządu INA 533 0110 10

Indeks: 533 0110 10
  • Napinacz paska rozrządu INA 533 0110 10
  • Napinacz paska rozrządu INA 533 0110 10
183,45 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445533011010
EAN:
4005108588159
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
LEXUS
TOYOTA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Napinacz paska rozrządu INA 533 0110 10 - opis produktu:

Napinacz paska rozrządu zapewnia właściwy naciąg paska, umożliwiający skuteczną pracę układu rozrządu. Zbyt duży luz na pasku rozrządu może doprowadzić do jego przeskoczenia, co wiąże się z utratą synchronizacji wału korbowego i wałków rozrządu. Usterka nie tylko zaburzy pracę jednostki, ale może również zakończyć się kosztowną w usunięciu awarią. Luzy na pasku rozrządu obniżają wytrzymałość paska i mogą naruszyć jego strukturę. Zbyt duży naciąg paska także nie jest korzystny, gdyż wywołuje nadmierne obciążenie elementów rozrządu, przyspieszając ich zużycie. Uszkodzenie napinacza objawia się nadmiernym hałasem słyszalnym w okolicach rozrządu. Aby zapewnić sprawność układu, należy dokonywać wymiany napinacza wraz z wymianą paska.

Napinacz paska rozrządu INA 533 0110 10 jest produktem o numerze 0445533011010. Artykuł oznaczono kodem EAN 4005108588159.  

Opis producenta:
INA to niemiecki producent rozpoznawany w szczególności dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Jest częścią Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma pojawiła się na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler stworzył w Herzogenaurach mały warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w przełomowym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA rozpoczęła sprzedaż części wyprodukowanych w pierwszej fabryce wybudowanej w USA. Oprócz łożysk, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.