🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa sprzęgła TRW PND213

Indeks: PND213
  • Pompa sprzęgła TRW PND213
  • Pompa sprzęgła TRW PND213
  • Pompa sprzęgła TRW PND213
307,52 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: czwartek, 4 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PND213
EAN:
3322937395088
średnica [mm]
19.05
Materiał
tworzywo sztuczne
Inne produkty OEM (zamienniki)
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
FORD AUSTRALIA

Pompa sprzęgła TRW PND213 - opis produktu:

Pompa sprzęgła jest istotnym elementem układu sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie wytwarzane w pompie po naciśnięciu pedału sprzęgła pozwala na aktywowanie wysprzęglika, który odpowiada za wysprzęglenie. Awaria pompy może objawiać się poprzez nieszczelność, która prowadzi do wycieku płynu hydraulicznego. Uszkodzenie pompy sprzęgła może doprowadzić do wpadania pedału sprzęgła w podłogę i utraty możliwości zmiany biegów. Na wcześniejszym etapie awaria objawia się utrudnionym powrotem pedału sprzęgła do pozycji startowej i problemami przy wrzucaniu biegów – szczególnie pierwszego oraz wstecznego.

Pompa sprzęgła TRW PND213 to artykuł z numerem 0429PND213. Do pompy przypisano kod EAN 3322937395088. Materiał, z którego wykonano pompę to tworzywo sztuczne.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.