30 produktów
Wybierz auto
Nr art: 04213141362102
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0400171916011010
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82432
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04490840042
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2587
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0350700002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080046
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040117695
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03540280130026
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451WS2676
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046331590
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2539
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830262
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830084
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540280130069
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03356PT009107361
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FIAT UNO kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FIAT UNO nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FIAT UNO są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.