26 produktów
Wybierz auto
Nr art: 049020401
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GAT052988
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT052989
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA08175
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GAT3047
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GATVFII278
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV300252
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 049020973
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049080066
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049080072
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GAT3206
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA03038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049019158
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049020974
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049021476
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049021813
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049080067
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049017616
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049021525
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT UNO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT UNO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.