Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury płynu chłodzącego do NISSAN PATHFINDER IV

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

37,90 zł
37,90 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,40 zł
30,40 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Czujnik temperatury płynu chłodzącego do samochodu NISSAN PATHFINDER IV – aby silnik pracował prawidłowo

Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu NISSAN PATHFINDER IV. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego w samochodzie NISSAN PATHFINDER IV – co powoduje awarię?

Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie NISSAN PATHFINDER IV jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.

Jakie są objawy niesprawnego czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie NISSAN PATHFINDER IV?

Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu NISSAN PATHFINDER IV. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.