43 produktów
Wybierz auto
Nr art: BEHTX192D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH00388G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510670039
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317101090
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0476TX192D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0476TI987
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451TH650288J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA02230
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV2203
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABA0370250016
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAE5202987
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABA0070250002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV20SKV044
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV20SKV056
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451TH650187J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR350382A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV38W00
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV51990003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BEHTI23987D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAYDT1211H
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu DAEWOO NUBIRA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie DAEWOO NUBIRA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu DAEWOO NUBIRA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.