50 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0357TH12685G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040109671
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04210282790001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510670040
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510670024
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0389449087D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451TH569985J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0389417685D
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRU0219013
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BEHTX2985D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV20SKV048
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451TH147687J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BEHTX2975D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317100650
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DAYDT1231V
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317003610
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317100640
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAG352317100690
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NRF725074
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NRF725194
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W461 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MERCEDES-BENZ KLASA G W461 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W461. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.