🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Termostaty samochodowe do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Termostat FAST FT58026

Nr art: FASFT58026

Termostat FAST FT58026

Termostat FAST FT58026
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Rodzaj koprusu: obudowa metalowa, Artykuł uzupełniający / informa...
69,04 zł
69,04 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.19.239
Termostat TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.19.239
dla numeru OE: 611 200 0715 n.cpl.2, Temperatura otwarcia [°c]: 87
56,99 zł
56,99 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat VEMO V30-99-0100

Nr art: VEMV30990100

Termostat VEMO V30-99-0100

Termostat VEMO V30-99-0100
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Rodzaj koprusu: obudowa metalowa, Artykuł uzupełniający / informa...
192,15 zł
192,15 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat CALORSTAT BY VERNET TH6847.87J
Termostat CALORSTAT BY VERNET TH6847.87J
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Rodzaj koprusu: obudowa metalowa, Artykuł uzupełniający / informa...
103,00 zł
103,00 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MAHLE TX 476 87D

Nr art: MALTX47687D

Termostat MAHLE TX 476 87D

Termostat MAHLE TX 476 87D
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
93,13 zł
93,13 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat EPS 1.880.784

Nr art: 05261880784

Termostat EPS 1.880.784

Termostat EPS 1.880.784
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Rodzaj koprusu: obudowa zintegrowana
78,57 zł
78,57 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat FACET 7.8784

Nr art: 042878784

Termostat FACET 7.8784

Termostat FACET 7.8784
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Rodzaj koprusu: obudowa zintegrowana
70,58 zł
70,58 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat BLUE PRINT ADA109208
Termostat BLUE PRINT ADA109208
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Ciężar [kg]: 0.432, Zdjęcie producenta: 1
130,59 zł
130,59 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat WAHLER 410171.87D

Nr art: 038941017187D

Termostat WAHLER 410171.87D

Termostat WAHLER 410171.87D
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
223,97 zł
223,97 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Termostat do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC – element kontrolujący obieg płynu chłodzącego

Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.

Objawy awarii termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Uszkodzony termostat w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.