52 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0357TH00188G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH31282G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAE5205287
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV159920021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317101270
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA92185
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451TH543482J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP100957
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0476TX1487D
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DAYDT1012V
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH31482G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA92793
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET4006198
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042878404
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYCTMNS000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAG352317101460
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA92326
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA92343
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BEHTH4683
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MITSUBISHI OUTLANDER II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.