20 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0357TH31282G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH31482G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451TH543482J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAG352317101920
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA92793
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042878404
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYCTMNS000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0357TH47087G1
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261880417
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261880404
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH27082G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALTH658782J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451TH629782J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA30299
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0493ADC49226
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451TH658787J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM7710067
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042878417
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NRF725108
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NRF725176
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MITSUBISHI OUTLANDER III nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.