Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 10210

Indeks: 8500 10210
  • Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 10210
  • Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 10210

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850010210
EAN:
5709147506899
Rodzaj gwintu
z bieżnikiem prawostronnym
Wymagana ilość
2
Wymiar gwintu
M16x1,5 / M18x1,5
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
VOLKSWAGEN

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 10210 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego zastosowanie umożliwia przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze wykorzystują przeguby kulowe, które umożliwiają ruch zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na drodze. Słyszalne są również stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 10210 jest artykułem o numerze TRI850010210. Do produktu został przypisany kod EAN 5709147506899.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.