20 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR587100
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418220110S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040138179
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR878110
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FA1257817001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418220156S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAIV251756
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT94710
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT94724
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA05673
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP601137
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418220127S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR873140
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA70938179
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0498257817011
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0498257821001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA00675
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA00676
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA05106
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT94745
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Obecny w samochodzie FIAT 500 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie FIAT 500 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie FIAT 500 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.