Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przenoszenia napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Niewłaściwie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto jak najszybciej przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu kluczowych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1418100600 to artykuł z numerem JPG1418100600. Do produktu przypisano kod EAN 5710412225247. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 5 żeber.