🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225

Indeks: 8500 29225
  • Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225
  • Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225
73,67 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 3 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850029225
EAN:
5710476050281

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność umożliwia przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które umożliwiają pracę zawieszenia pojazdu względem sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Objawy zużytych drążków kierowniczych to m.in.: szarpnięcia i drgania układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na jezdni. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225 jest artykułem o numerze TRI850029225. Do produktu został przypisany kod EAN 5710476050281.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.