🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JRA568

Indeks: JRA568
  • Drążek kierowniczy TRW JRA568
  • Drążek kierowniczy TRW JRA568
217,86 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJRA568
EAN:
3322937752836
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
333
Rozmiar gwintu 1
M16x1,5
parzyste numery artykułów
JRA569
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Rozmiar gwintu 2
M16x1,5

Drążek kierowniczy TRW JRA568 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność pozwala na przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które umożliwiają ruch zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i drgania układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na drodze. Słyszalne są również stuki i piski, wydobywające się z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JRA568 jest artykułem o numerze TRWJRA568. Do produktu został przypisany kod EAN 3322937752836. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M16x1,5 oraz M16x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.