8 produktów
Wybierz auto
DESDRS09003
Rezystancja [ohm]: 0.3
79,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
79,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
39,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT59201
Rezystancja [ohm]: 0.3
34,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
34,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYERDAR000
Napięcie [v]: 12
23,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
23,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT59203
44,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
44,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74009GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
35,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
35,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 2 velocita
41,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
41,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie FIAT PUNTO II – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.
Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT PUNTO II, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.