Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
132,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
111,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
111,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 1.8
Rozwiń więcej danych
225,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
188,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
111,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
181,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
85,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
173,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
81,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
90,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
81,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
151,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
91,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 1.8
Rozwiń więcej danych
215,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
215,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
67,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
69,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW 3 E46 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW 3 E46 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW 3 E46 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW 3 E46 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.