Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Piasta jest elementem znajdującym się pomiędzy felgą a zawieszeniem. Jej budowa przekłada na właściwe zamocowanie koła. Jednocześnie piasta, dzięki wykorzystaniu w jej wnętrzu łożyska, pozwala na swobodny obrót koła. To właśnie łożysko jest najbardziej narażonym na awarię podzespołem piasty. Starsze modele samochodów wykorzystują piasty z wymiennymi łożyskami, co może zmniejszać cenę naprawy, ale znacznie wydłuża jej czas oraz stwarza ryzyko błędu. Montaż nowego łożyska w piaście wymaga wysokiej precyzji oraz specjalistycznej prasy. Łożysko nieodpowiednio wprasowane w piastę w krótkim czasie ulegnie zniszczeniu. Nowsze modele samochodów wykorzystują piasty zintegrowane z łożyskami. Dzięki temu znacząco przyspiesza się czas wymiany oraz znika ryzyko niepoprawnego montażu łożyska w piaście podczas wizyty w serwisie. Objawami awarii piasty i jej łożyska są drgania kół oraz elementów układu kierowniczego podczas jazdy. Towarzyszy temu charakterystyczny „wyjący” hałas oraz metaliczne tarcie wydobywające się z piasty podczas obrotów koła. Uszkodzenie piasty może pojawić się podczas uderzenia kołem w krawężnik. Niewłaściwie ustawiona zbieżność kół wpływa na przyspieszone zużycie łożyska.
Piasta koła GSP 9422041 to artykuł o numerze 04999422041. Miejscem zabudowy piasty jest Oś przednia. Zewnętrzna średnica produktu to 120.5 mm.
GSP dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż oraz zaspokaja potrzeby rynku części zamiennych od 1985 r. Firma skupia się na takich częściach jak półosie, wały napędowe, przeguby czy łożyska koła. Cały asortyment tego producenta pokrywa potrzeby aż 95% samochodów osobowych z całego świata. W fabrykach GSP obowiązują wysokie standardy, które są poświadczone szeregiem certyfikatów jakości. Dzięki aż 2000 pracowników, GSP zaopatruje aż 120 krajów świata.