7 produktów
Wybierz auto
VEMV15200094
638,24
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
638,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360081
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kompresora klimatyzacji do kondensatora
498,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
498,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kompresora klimatyzacji do kondensatora
85,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ogrzewanie/chłodzenie: Od parownika do kompresora klimatyzacji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
242,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
506,30
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
506,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
136,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
136,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
161,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
161,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie SEAT LEON III szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.
Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach SEAT LEON III przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.
Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd SEAT LEON III badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.