Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do SUBARU OUTBACK IV

8 produktów

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej przekładniowy do skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 40580

Ciężar [kg]: 0.967

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,19

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

44,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów VAICO V60-0101

Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów

Długość [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,00

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

77,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów VAICO V60-0211

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt), nie dla skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem

Długość [mm]: 300

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,06

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

310,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej przekładniowy VAICO V60-0040

Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów

Długość [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,87

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

75,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów MEYLE 014 019 2300

Pojemność [litr]: 1

Kolor: Czerwony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,63

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

42,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów MEYLE 014 019 3000

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,71

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

46,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów VAICO V60-0208

Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów

Długość [mm]: 300

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

296,74

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

296,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej przekładniowy SWAG 30 94 0580

Pojemność [litr]: 1

Kolor: Żółty

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,81

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

61,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do SUBARU OUTBACK IV

SUBARU OUTBACK IV – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu SUBARU OUTBACK IV. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SUBARU OUTBACK IV? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu SUBARU OUTBACK IV?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SUBARU OUTBACK IV i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie SUBARU OUTBACK IV – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie SUBARU OUTBACK IV z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.