Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
503,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
503,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
569,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
569,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód terenowy
149,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
700,06
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
700,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z obu stron
Rodzaj lampy: D1s (gazowa lampa wyładowcza), d1r (gazowa lampa wyładowcza)
Rozwiń więcej danych
138,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
570,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
570,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodach, które mogą być wyposażone w światła ksenonowe, takich jak SEAT EXEO , niezbędnym elementem instalacji elektrycznej jest przetwornica xenon. Przyczynia się ona bezpośrednio do uruchamiania świateł ksenonowych. Posiada wbudowany zapłonnik, wytwarzający napięcie niezbędne do wytworzenia wyładowania gazu pomiędzy dwoma elektrodami w żarniku, nazywanego łukiem świetlnym.
Przetwornica xenon w pojazdach SEAT EXEO umożliwia zmianę parametrów prądu napięcia instalacji elektrycznej pojazdu. Konwersja jest niezbędna, aby można było zasilić lampy ksenonowe. Przetwornica xenon posiada tranzystorowe układy kluczujące z cewkami i kondensatorami, pracującymi z dużą częstotliwością. Dzięki temu służy jako zasilacz impulsowy o wysokiej sprawności.
Zaśniedziałe styki i przepalenie tranzystorów to najczęstsze przyczyny awarii przetwornicy do ksenonów, stosowanej w samochodzie SEAT EXEO . W momencie ich wystąpienia przetwornica nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego napięcia do lamp, co skutkuje brakiem ich świecenia lub obniżoną sprawnością (także mruganiem). W przypadku stwierdzenia awarii przetwornicy xenon zaleca się jej wymianę na nowy element. Warto jednak poprzedzić tę czynność dokładną diagnostyką, by wykluczyć uprzednio awarię żarnika ksenonowego, która może generować podobne objawy.