56 produktów
Wybierz auto
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
50,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,38
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
77,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130046210
158,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
158,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV157VW13
210,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
210,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS00945
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z filtrem
122,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
122,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200012
113,70
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
113,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0402
111,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0604
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
144,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150054201
Ciężar [kg]: 0.85
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
178,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
178,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150053801
Ciężar [kg]: 1.18
Wymagana ilość: 1
104,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
104,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0409
293,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
293,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX420009
123,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151217401
114,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
114,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151217501
Ciężar [kg]: 1.17
Wymagana ilość: 1
206,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
206,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
275,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP183
257,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157VWVW09
173,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110739
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez przewodu dolotowego
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
Rozwiń więcej danych
224,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
224,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09105
97,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP112398
Ilość zębów: 32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Rozwiń więcej danych
224,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
224,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.