57 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
51,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
51,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
138,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
138,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.2
Ciśnienie [bar]: 7
Rozwiń więcej danych
238,68
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
238,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
149,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
149,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
177,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
400,62
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
400,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
148,02
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
148,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 027 115 105 e
Ciężar [kg]: 1.068
Rozwiń więcej danych
123,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
123,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 298
Szerokość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
302,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
302,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą przechyłu
Rozwiń więcej danych
108,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
330,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
330,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
113,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
113,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
295,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
295,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
123,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
123,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,81
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
114,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,19
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
212,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem
105,08
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
105,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Rozwiń więcej danych
226,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
226,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.2
Ciśnienie [bar]: 7
Rozwiń więcej danych
77,78
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
77,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą przechyłu
149,67
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.