56 produktów
Wybierz auto
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
51,14
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
241,00
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
241,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479110349
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
136,76
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
136,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,11
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
77,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100255
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
93,61
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
93,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,09
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
77,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3656013
Dla numeru oe: 027115105e
142,14
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
142,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200009
127,11
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
127,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0412
117,69
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
117,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0604
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
144,68
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
144,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0392
117,49
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
117,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0409
231,36
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
231,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5516
Tryb pracy: Mechaniczne
322,91
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
322,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLOA003
Dla numeru oe: 027 115 105 e
Ciężar [kg]: 1.068
Rozwiń więcej danych
121,84
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
121,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042299110193
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
53,84
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
53,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150053801
Ciężar [kg]: 1.18
Wymagana ilość: 1
104,12
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
104,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,41
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
75,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW013
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem
87,92
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
87,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420007
179,00
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
179,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
299,88
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
299,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.