54 produktów
Wybierz auto
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
50,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
275,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
275,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10200012
95,14
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
95,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,74
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
77,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DOLOA003
Dla numeru oe: 027 115 105 e
Ciężar [kg]: 1.068
Rozwiń więcej danych
123,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
123,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DOLOA004
Ciężar [kg]: 0.853
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
150,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0402
111,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113101700
193,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
193,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP112398
Ilość zębów: 32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Rozwiń więcej danych
234,86
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
234,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113103400
298,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
298,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS3656013
Dla numeru oe: 027115105e
140,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130046210
175,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
175,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09105
97,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP232
174,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
174,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151217501
Ciężar [kg]: 1.17
Wymagana ilość: 1
195,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
195,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200037
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą przechyłu
84,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
84,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100567
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
27,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
242,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
242,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0604
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
143,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
143,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420007
178,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
178,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW GOLF III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW GOLF III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW GOLF III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.