Powiadom mnie o dostępności

Pompy wody do FORD USA MUSTANG VI

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: Mechaniczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

186,92

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

186,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,84

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

260,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD USA MUSTANG VI

Pompa wody do samochodu FORD USA MUSTANG VI – możliwość obiegu cieczy w układzie chłodzenia

Pompa wody to niezwykle istotny element układu chłodzenia. Dzięki jej pracy powstaje ciśnienie, które wymusza obieg płynu w układzie, pozwalając odprowadzić nadmiar ciepła z silnika. Pompa wody jest elementem osprzętu silnika. Awaria pompy cieczy chłodzącej może doprowadzić do przegrzania silnika, jeżeli pojazd będzie w dalszym ciągu użytkowany bez wymiany pompy na sprawną.

Objawy awarii pompy cieczy chłodzącej w samochodzie FORD USA MUSTANG VI

Uszkodzona pompa wody w samochodzie FORD USA MUSTANG VI może objawiać się głośnym, metalicznym hałasem wydobywającym się spod maski. Wskaźnik temperatury na zegarach samochodów zacznie również wskazywać, że płyn chłodniczy osiąga wysoką temperaturę. Pęknięcia na obudowie pompy wody prowadzą również do wycieków płynu chłodzącego – pod samochodem pojawiają się wówczas plamy cieczy chłodzącej, a poziom płynu w układzie staje się zbyt niski.

FORD USA MUSTANG VI – jakie są powody awarii pompy cieczy chłodzącej?

Do uszkodzenia pompy wody w samochodzie FORD USA MUSTANG VI może dojść przez pojawienie się korozji w układzie chłodzenia. Ogniska korozji mogą pojawić się przez wlanie wody do układu lub użytkowanie samochodu ze starym płynem chłodniczym, który utracił swoje właściwości. Przyspieszoną utratę właściwości antykorozyjnych płynu może spowodować przedostawanie się do niego spalin, wynikające z uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Oprócz tego awarii mogą ulec również: koło napędowe pompy, łopatki wirnika, łożyska.