Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do FORD USA PROBE II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 428

Gwint wewnętrzny [mm]: M10

30,29

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

30,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 10.2

Długość [mm]: 418

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,47

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

59,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD USA PROBE II

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu FORD USA PROBE II

Układ hamulcowy samochodu FORD USA PROBE II wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. FORD USA PROBE II wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie FORD USA PROBE II

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie FORD USA PROBE II jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

FORD USA PROBE II – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie FORD USA PROBE II jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.