Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
62,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
62,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,83
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
75,10
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
75,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,83
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
49,11
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
49,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
40,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie TOYOTA VERSO elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie TOYOTA VERSO jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.