13 produktów
Wybierz auto
SWA20928132
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 1.8
Rozwiń więcej danych
226,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
226,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213003121106
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
269,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
269,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
04213003431101
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
122,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
122,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213003431101S
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
146,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
146,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213147520001
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
165,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
165,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1451400100
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
129,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
129,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90532
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 82.2
Rozwiń więcej danych
221,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
221,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1982X5R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.393
133,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
133,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
228,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
228,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9431011
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
119,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
119,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
130,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP634176
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
91,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040128132
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 1.8
Rozwiń więcej danych
208,25
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
208,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW 5 E60 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW 5 E60 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW 5 E60 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW 5 E60 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.