15 produktów
Wybierz auto
JAV422080
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 120
Rozwiń więcej danych
246,70
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
246,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22087
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 104
Rozwiń więcej danych
219,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
219,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182ZZE121R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.455
261,28
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
261,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500182120F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.575
134,36
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
134,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4712069
Śr. flanszy [mm]: 140
Artykuły dynamiki hamulców / jazdy: Dla abs
207,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
207,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694422080
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 120
Rozwiń więcej danych
201,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
201,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422087
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 104
Rozwiń więcej danych
286,47
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
286,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPTY048P
70,04
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422087
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 104
Rozwiń więcej danych
233,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
233,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPTY036P
51,83
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
51,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP820020
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.58
Rozwiń więcej danych
85,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
85,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ACV30F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.05
135,47
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
135,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS17561
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 135
192,57
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
192,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB173419
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
83,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
83,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9426022
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
50,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
50,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA COROLLA VERSO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA COROLLA VERSO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.