Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do TOYOTA COROLLA VERSO

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 1.58, średnica wewnę...
82,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV422087

Piasta koła JAPKO 422087

średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 104, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
273,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPTY048P

Piasta koła NTY KLP-TY-048P

83,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500182120F

Piasta koła FEBEST 0182-120F

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.575
131,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500182ACV30F

Piasta koła FEBEST 0182-ACV30F

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.05
130,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0182ZZE121R

Piasta koła FEBEST 0182-ZZE121R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.455
203,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04694422080

Piasta koła ASHIKA 44-22080

średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 120, Liczba otworów do mocowania: 4, Rozstaw �...
199,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 104, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
290,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPTY036P

Piasta koła NTY KLP-TY-036P

53,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Szerokość [mm]: 125, Ciężar [kg]:...
82,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 104, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
223,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP9426022

Piasta koła GSP 9426022

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12×1.5, średnica zewnę...
52,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L9069JPN

Piasta koła JPN 10L9069-JPN

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Szerokość [mm]: 90
53,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Piasta koła w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu TOYOTA COROLLA VERSO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA COROLLA VERSO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO

Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA VERSO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.