Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER 1170540 Klocki hamulcowe

Indeks: 1170540
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170540
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170540
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170540
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170540

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET1170540
EAN:
4250032672300
Strona zabudowy
Oś przednia
Długość [mm]
165
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
17.3
Numer artykułu zalecanego dodatku
109-1693
Specyfikacja
ECE R90 APPROVED
Wysokość [mm]
59
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

METZGER 1170540 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Firma Metzger jest stosunkowo młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wymagające kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na wyposażenie oryginalne. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.