Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, wyższą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli na jego powierzchni są widoczne pęknięcia, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek uniemożliwia napęd wielu istotnych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118108200 to artykuł z numerem JPG1118108200. Do produktu przypisano kod EAN 5710412563639. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 6 żeber. Długość paska wynosi 2100 mm.