Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
59 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
455,93
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
455,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
346,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
346,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
420,08
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
420,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
698,99
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
698,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
359,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
385,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
385,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
385,84
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
385,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
675,06
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
675,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
634,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
634,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
122,18
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
122,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 044,55
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Dla numeru silnika: Cjaa
277,88
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
277,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
455,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
455,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
798,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
798,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 5
342,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
342,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
274,37
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
274,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
354,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
354,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
238,99
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
238,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
745,07
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
745,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW GOLF VI odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW GOLF VI wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.