6 produktów
Wybierz auto
BUGPA10090
Tryb pracy: Mechaniczne
Dla numeru artykułu: Pa10090
165,55
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
165,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1314104800
Tryb pracy: Mechaniczne
236,51
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
236,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0425M232
Ciężar [kg]: 1.62
190,83
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
190,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040126393
Ciężar [kg]: 1.584
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
252,10
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
252,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0435P1538
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
301,22
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
301,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT57192
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
127,84
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
127,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pompa wody to niezwykle istotny element układu chłodzenia. Dzięki jej pracy powstaje ciśnienie, które wymusza obieg płynu w układzie, pozwalając odprowadzić nadmiar ciepła z silnika. Pompa wody jest elementem osprzętu silnika. Awaria pompy cieczy chłodzącej może doprowadzić do przegrzania silnika, jeżeli pojazd będzie w dalszym ciągu użytkowany bez wymiany pompy na sprawną.
Uszkodzona pompa wody w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC może objawiać się głośnym, metalicznym hałasem wydobywającym się spod maski. Wskaźnik temperatury na zegarach samochodów zacznie również wskazywać, że płyn chłodniczy osiąga wysoką temperaturę. Pęknięcia na obudowie pompy wody prowadzą również do wycieków płynu chłodzącego – pod samochodem pojawiają się wówczas plamy cieczy chłodzącej, a poziom płynu w układzie staje się zbyt niski.
Do uszkodzenia pompy wody w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC może dojść przez pojawienie się korozji w układzie chłodzenia. Ogniska korozji mogą pojawić się przez wlanie wody do układu lub użytkowanie samochodu ze starym płynem chłodniczym, który utracił swoje właściwości. Przyspieszoną utratę właściwości antykorozyjnych płynu może spowodować przedostawanie się do niego spalin, wynikające z uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Oprócz tego awarii mogą ulec również: koło napędowe pompy, łopatki wirnika, łożyska.