59 produktów
Wybierz auto
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
64,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108312
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
23,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
23,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
8,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1001211069
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
31,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100218
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
13,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV379
Ciężar [kg]: 0.08
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
28,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211519901
Materiał: Guma
27,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,09
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104810
27,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
27,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV369
Ciężar [kg]: 0.2
35,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
35,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6596
Dla numeru oe: 893121101g
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
74,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114304900
Opcja wyposażenia: Eng, to radiator
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
26,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
26,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR828963
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
9,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103202
Dla numeru oe: 026 121 063 n
15,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV381
Ciężar [kg]: 0.67
92,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI 80 B4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI 80 B4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.