7 produktów
Wybierz auto
0451TH629482J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
46,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
46,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
23,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ62182K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
36,93
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
36,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMHY000
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
25,76
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
25,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101740
27,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
27,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1285
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
70,15
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
70,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725201
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
31,97
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
31,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu KIA STINGER zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie KIA STINGER nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu KIA STINGER. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.