57 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,70
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,70
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1 [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
65,88
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
65,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610310
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 298
74,03
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC71364
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
110,27
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
110,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI812511136
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Aluminium
101,36
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
101,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV629
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
76,10
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
76,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP0096
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
65,79
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
65,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP0095
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
68,59
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
68,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11283
Ciężar [kg]: 0.55
Materiał: Blacha stalowa
93,54
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
93,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11284
Ciężar [kg]: 0.55
Materiał: Blacha stalowa
96,72
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
96,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC57131
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 130 / 320
Rozwiń więcej danych
100,15
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
100,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
60,67
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
60,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
60,67
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
60,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11281
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Aluminium
97,67
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
97,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11238
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/130
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
92,80
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
92,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP5015R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
67,05
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
67,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11069
Ciężar [kg]: 0.45
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
92,04
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
92,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW 5 E39 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW 5 E39 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.