63 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
84,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1 [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
72,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610310
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 298
73,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610311
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 298
76,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX193420
Dla numeru oe: 34 11 1 162 955
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
76,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX193421
Dla numeru oe: 34 11 1 162 956
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
76,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX194378
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 19-4377
47,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11281
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Aluminium
96,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX194377
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 19-4378
47,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica wewnętrzna [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
54,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK231526
Strona zabudowy: Z prawej
80,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK231541
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
92,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV127
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
79,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
60,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
60,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV128
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
82,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV629
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
75,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP5032L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW 5 E39 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW 5 E39 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.