Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
151,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
35,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
81,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 209.5
Rozwiń więcej danych
81,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 207
Rozwiń więcej danych
94,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 625 652
53,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
53,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 625 651
53,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 209.5
Rozwiń więcej danych
79,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
86,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
171,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
68,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
68,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
68,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
48,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
81,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 209.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
86,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
86,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 209.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
86,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
86,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie AUDI A4 B9. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie AUDI A4 B9 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu AUDI A4 B9, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.