10 produktów
Wybierz auto
FASFT53012
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
295,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
295,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C53092705Z
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Zakres temperatury od [°c]: -40
Rozwiń więcej danych
575,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
575,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV277
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
177,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
177,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99191791201
Tryb pracy: Elektryczny
277,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
277,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG242712B1
602,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
602,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133520
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
550,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
550,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630670
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Pojemność zbiornika paliwa [litr]: 75
Rozwiń więcej danych
338,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
338,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10092
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
158,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
158,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS058020341E
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
553,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
553,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR928962
Ciśnienie [bar]: 0.25
Wydatek [l/h]: 125
295,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
295,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu VW CRAFTER I z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu VW CRAFTER I. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.